Z usług hotelowych korzystamy coraz częściej. Mowa tutaj nie tylko o wakacjach, ale również o wyjazdach weekendowych i służbowych oraz szkoleniach, wymagających noclegu poza domem. Czym jednak kierujemy się, wybierając konkretny obiekt? Co sprawia, że w niektóre miejsca wracamy chętniej, inne z kolei pomijamy? Podpowiadamy, jakie czynniki budują satysfakcję klienta, sprawiając, że oferta hotelowa zyskuje na atrakcyjności.
Klasyka czy nowoczesność – co wybierają współcześni turyści?
Znalezienie odpowiedzi na to pytanie jest wyjątkowo trudne. Niezwykle ciężko bowiem wyobrazić sobie rezygnację ze współczesnych udogodnień, choć rosnąca popularność stylu retro powoduje z kolei powrót do standardów aranżacyjnych, obowiązujących w minionych latach. Idealnym koncepcją wydaje się więc połączenie klasyki z nowoczesnością, co pozwala wpisać się w zróżnicowane gusta klientów. Na takie rozwiązanie postawił tarnowski Hotel Gal, z którego ofertą zapoznasz się po przejściu na stronę www.hotelgaltarnow.pl, gdzie obejrzysz m.in. galerię dostępnych pokoi. Część z nich urządzono w stylu retro, pozostałe z kolei nawiązują swoją estetyką do współczesnej elegancji. Tym samym przed turystami otwiera się możliwość wyboru, doceniana z pewnością przez osoby o różnych upodobaniach.
Jakiego wyposażania nie może zabraknąć w hotelowej sypialni?
Nawet najpiękniej urządzony pokój hotelowy nie będzie jednak oferował komfortowego pobytu, jeśli właściciel obiektu nie zadba o jego wyposażenie. Będzie ono obejmowało przede wszystkim łóżko z wygodnym materacem i przyjemną w dotyku pościelą, wykonaną z wysokiej jakości materiałów. Niewyspani goście z pewnością nie będą bowiem zadowoleni z pobytu i opuszczą hotel bez zamiaru powrotu w to właśnie miejsce. Wśród innych niezbędnych elementów wyposażenia, wymienia się również:
- szafę na ubrania,
- miejsce na walizkę,
- zestaw ręczników i kosmetyków do kąpieli,
- suszarkę do włosów.
W dobrych obiektach turyści mogą liczyć także na bezpłatny dostęp do Wi-Fi oraz telewizji, umilającej wieczory w hotelowej sypialni.
Przez żołądek do serca, czyli dlaczego przy hotelach działają restauracje?
Dla wielu klientów to właśnie hotelowa restauracja staje się najważniejszym argumentem, zachęcającym do ponownego przyjazdu w odwiedzone już miejsce. Nie ma w tym nic dziwnego, bowiem dobra kuchnia to jeden z najważniejszych elementów, budujących satysfakcję z pobytu. Mowa tutaj nie tylko o zróżnicowanych śniadaniach, ale również i aromatycznych obiadach, sycących kolacjach i deserach, doskonale uzupełniających posiłek. Smaczne i urozmaicone dania to jednak jeszcze nie wszystko. Gości hotelowych do ponownego przyjazdu z pewnością nie zachęcą bowiem brudne obrusy i nieprzyjemna atmosfera w lokalu. O takie szczegóły warto zadbać na równi z atrakcyjnym menu, co z pewnością zbuduje pozytywny obraz hotelu, skłaniając do jego ponownego odwiedzenia.
Jak obsługa wpływa na satysfakcję z pobytu?
A skoro dotarliśmy już do pozytywnej atmosfery, warto wspomnieć, że to właśnie za nią odpowiada obsługa hotelu. Uśmiechnięty i przyjaźnie nastawiony personel to gwarancja dobrego samopoczucia gości, co przekłada się na ich satysfakcję z pobytu. Tym samym pracownicy hotelowi powinni:
- reagować na pojawiające się pytania i wątpliwości,
- zapewniać szybką, a zarazem w pełni profesjonalną obsługę,
- okazywać troskę o komfort pobytu,
- rozwiązywać pojawiające się w jego trakcie problemy.
Takie zaangażowanie rzutuje w pozytywny sposób na renomę obiektu, sprawiając, że turyści z chęcią wracają do niego przy okazji kolejnych podróży.
Jakie udogodnienia doceniają hotelowi goście?
Co jeszcze sprawia, że hotel staje się ulubionym miejscem gości? Z pewnością będą to udogodnienia, z których mogą oni korzystać w trakcie pobytu. Te z kolei przybierają różną formę. Na ogół jest to jednak:
- strefa SPA z jacuzzi i saunami,
- odpowiednio wyposażona siłownia,
- baseny, pozwalające na aktywny wypoczynek,
- sala zabaw dla najmłodszych.
Niektóre hotele oferują również możliwość zorganizowania grilla lub ogniska. Do takich miejsc bardzo często wracają goście, nastawieni na wyśmienitą zabawę w gronie znajomych.
Dlaczego nie warto zapominać o detalach?
Wbrew pozorom, nawet niewielki detal może zniechęcić do pobytu w danym miejscu, co z kolei przełoży się na brak zainteresowania ponownymi odwiedzinami. To właśnie dlatego warto przyłożyć dużą wagę do szczegółów, budujących satysfakcję klienta. Mowa tutaj m.in. o:
- szybko działającym Internecie,
- wygodnym parkingu, zlokalizowanym tuż przy obiekcie,
- możliwości dokonywania rezerwacji on-line,
- najwyższych standardach czystości,
- powitaniu w postaci drobnego gadżetu lub smakołyku, które zbudują dobre pierwsze wrażenie.
Wszystko to rzutuje na satysfakcję z pobytu, sprawiając, że klienci chcą wracać do odwiedzonego już hotelu, polecając go jednocześnie rodzinie i znajomym.